Live Traffic Feed

Sunday, February 17, 2008

Genta ismaili - Sa Ilaqe Original Clip

A New video from Gentiana Ismaili Sa Ilaqe

Waaaaaw .. Sa ilaqe

Je çapkenme kan thene
zemrat ti kidnapon
je plot zjarr e plot mall
besa s`ka si ti o djal.

Energjik e plot nur
pasha zotin je kull
i vetdishem je ti
te lexoj ne sy.

Sa ilaqe n'farmaci
per ty i kam kerkuar
e kot e pata shpirtin tim
un nuk e kam sheruar(2*)

Ti nje her me shikon
un ndihem n'depresion
Je fisnik ideal
hajde afrohu o djal.

Energjik e plot nur
pasha zotin je kull
i vetdijshem je ti
te lexoj ne sy.

Sa ilaqe n'farmaci
per ty i kam kerkuar
e kot e pata shpirtin tim
un nuk e kam sheruar(2*)

Sa ilaqe n'farmaci
per ty i kam kerkuar
e kot e pata shpirtin tim
un nuk e kam sheruar(2*)

Sa ilaqe.

3 comments:

shum mir genta te dua shummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm je shum e mir o kurkush smmunet me ta kalu sa dush let munohen ...:elsa

o genta shum e mir je bre veq kush ta ka inati vetm vazhdo se yll i botese je ilove you genta ,ich libe dich ,, zhetem,,,,tung nga nesa edhe rroza nga zvicrra

nuk di qka te them genta je shum shume mir jo vetm bukurija po edhe kenget i ke shum te bukur edhe stili yt me pelqeshum vetm vazhdo se shum nice qao nga nesa...rroza