Live Traffic Feed

Tuesday, March 20, 2012

Genta Ismajli - Afer teje

E mirë është kjo natë kur pran meje je ti dhe m'shikon me plot dashuri më afrohesh ngadalë e unë digjem e gjallë dua të flas por s'kam kohë per fjalë Ref. Të gjithë sonte duken të lumtur Por nuk ka më të lumtur se unë Mjafton që të jem afer teje Tjetër qka nuk dua më shumë Të gjithë sonte duken të lumtur Por nuk ka më të lumtur se unë Mjafton që të jem afer teje Tjetër qka nuk dua më shumë Sa herë që të shohë E sa herë që ti vjen Zemrën time më zjarr ma rrëmben Ti ishe gjithmonë dashuri e vërtet Që në mua mbete për jetë Ref. Të gjithë sonte duken të lumtur Por nuk ka më të lumtur se unë Mjafton që të jem afer teje Tjetër qka nuk dua më shumë (2x) Të gjithë sonte duken të lumtur Por nuk ka më të lumtur se unë Mjafton që të jem afer teje Tjetër qka nuk dua më shumë Të gjithë sonte duken të lumtur Por nuk ka më të lumtur se unë Mjafton që të jem afer teje Tjetër qka nuk dua më shumë Mjafton që të jem afer teje Tjetër qka nuk dua më shumë